Suport Tehnic si Mentenanta IT pentru Companii

ZDK NET ofera suport IT complet pentru companii care au nevoie de interventii rapide, mentenanta constanta si un partener tehnic de incredere

Helpdesk, interventii on-site si remote, actualizari regulate si asistenta proactiva – toate intr-un singur pachet adaptat nevoilor tale

✔ Suport IT cu SLA-uri clare si timp de raspuns garantat

✔ Interventii remote si on-site in Bucuresti si Ilfov

✔ Mentenanta preventiva pentru evitarea incidentelor

✔ Actualizari software, licente si gestionare echipamente

De ce conteaza suportul IT si mentenanta constanta?

IT-ul nu inseamna doar tehnologie – inseamna functionare zilnica, continuitate si productivitate. Cand se opreste, totul se blocheaza

Fara suport si mentenanta:

  • Probleme simple devin urgente costisitoare

  • Timp pierdut asteptand interventii externe

  • Echipamente neactualizate si vulnerabile

  • Utilizatori blocati fara asistenta rapida

  • Lipsa de predictibilitate in costuri si timpi de raspuns

Cu ZDK NET:

  • Suport helpdesk rapid si profesionist

  • Interventii remote sau on-site in functie de situatie

  • Actualizari si mentenanta periodica planificata

  • SLA-uri clare, timp de reactie garantat

  • Echipa dedicata, mereu pregatita

Serviciile noastre de suport si mentenanta IT

ZDK NET livreaza suport tehnic complet, atat preventiv cat si reactiv, pentru ca afacerea ta sa functioneze fara intreruperi si blocaje

Helpdesk si suport tehnic remote

Echipa noastra raspunde rapid la solicitari, rezolva incidente prin telefon, email sau acces de la distanta

Interventii on-site in Bucuresti si Ilfov

Cand e nevoie, venim direct la sediu pentru depanare, configurare sau inlocuire echipamente

Mentenanta preventiva periodica

Verificari programate pentru a preveni defectiuni, blocaje si erori inainte sa afecteze activitatea firmei

Actualizari software si licente

Ne ocupam de update-uri de sistem, patch-uri de securitate, reactivari si gestiunea licentelor software

Un sistem IT functioneaza bine doar cu mentenanta constanta si suport prompt. ZDK NET iti garanteaza ambele.

Intrebari frecvente despre suport si mentenanta IT

❓ Ce include un pachet de suport si mentenanta IT?

Helpdesk pentru angajati, interventii remote, interventii onsite la nevoie, mentenanta preventiva, actualizari de sistem si gestionare de echipamente de baza.

❓ Care este diferenta intre suport reactiv si mentenanta preventiva?

Suportul reactiv intervine cand deja exista o problema. Mentenanta preventiva presupune verificari si actualizari regulate, pentru a evita aparitia problemelor

❓ Avem nevoie de suport IT externalizat daca avem deja un IT-ist intern?

Poate fi foarte util. Noi preluam sarcinile consumatoare de timp (suport zilnic, monitorizare, update-uri), iar colegul tau IT se poate concentra pe proiecte mai importante

❓ Cat de repede raspundeti la incidente?

Timpul de raspuns este definit in SLA-ul agreat. In functie de pachet, poti avea timp de reactie de la cateva minute la cateva ore, cu prioritizare pe incidente critice.

❓ Putem adapta pachetul de suport la nevoile firmei noastre?

Da. Construim pachete personalizate in functie de numarul de utilizatori, locatie, echipamente si nivelul de disponibilitate dorit

❓ Externalizarea suportului IT este sigura pentru datele companiei?

Da, daca lucrezi cu un partener serios. Semnam acorduri de confidentialitate, definim clar accesul la date si folosim proceduri si unelte sigure pentru conectarea la sistemele tale.

COMPANIA

PROGRAM

Luni: 08:00 - 18:00

Marti: 08:00 - 18:00

Miercuri: 08:00 - 18:00

Joi: 08:00 - 18:00

Vineri: 08:00 - 18:00

Sambata: INCHIS

Duminica: INCHIS

CONTACT

Strada Pădurea Mogoșoaia 31, București 014043, Romania

© 2025-2026 ZDK NET. Realizat de Online Media Studio

Termeni si Conditii | Politica de Confidentialitate | Politica de Cookie-uri